2015. december 19., szombat

Tiszta lappal

Tiszta lappal
-egy új fejezet-

Szép estét mindenkinek!

Hosszas kihagyást, gondolkodást, őrlődést és tanácstalanságot tudhatok magam mögött. Észrevehettétek, hogy az elmúlt hónapokban nem voltam túl aktív, ami végül ahhoz vezetett, hogy kis időre visszavonulót fújtam, az oldalt pedig bezártam. Most viszont visszatértem, megújult külsővel, megújult énnel és egy tiszta lappal
Rengeteg kisebb-nagyobb hibát követtem el azóta, hogy kicsivel több, mint egy éve megnyitottam az oldalt. Azt hittem, hogy néhány év bloggeren töltött idő után nem lesz nehéz egy új témába vágni,hiszen amit szeret az ember, az könnyedén megy...nos, utólag kissé fellengzősnek érzem ezeket a szavakat. Tanultam a múlt hibáiból, amiket igyekszem a jövőben nem elkövetni.
A legutolsó bejegyzésben minden keserű érzelmet Rátok zúdítottam, amiért nem győzök bocsánatot kérni. Ez alatt a bejegyzés alatt rengeteg tanácsot kaptam, amit ezúton és még egyszer szeretnék megköszönni Catalina-nak, aki hosszas oldalakon keresztül igyekezett jobb útra terelgetni, és persze mindenki másnak is köszönöm, hogy megosztottátok a gondolataitokat és igyekeztetek segíteni nekem a meglátásaitokkal.
Mint látjátok, minden bejegyzést letöröltem az oldalról, minden  üzenetet kitöröltem a chatből, az oldal pedig megújult. Egyedül a Ne engedj el novellával tettem kivételt, mivel úgy gondoltam, ezt a négy részt, ami egy befejezett történet, meghagyom, ellenben a one-shottal és a Téged akarlak részeivel. A tanácsokat megfogadva a jövőben hanyagolni fogom a one.shot írást, hiszen tényleg elég rövidek, csupán úgy van értelme, ha egy-egy már meglévő történet mellé írok egyet, ami által még inkább betekintést nyerhettek a szereplők hétköznapjaiba, ilyet pedig bizonyára majd olvashattok a jövőben. A novellákra igyekszem nagyobb hangsúlyt fektetni, bár hosszabb időbe telik megírni, de talán így egy kevésbé kusza írást hozok Nektek. Persze ne feledkezzünk meg a történetekről sem.
A szívem csücske, ami már egy éve megfogant bennem, a Téged akarlak, nagy-nagy változásokon ment keresztül az első publikálás óta. Most jutottam el arra a pontra, hogy a korábbi verziót teljesen töröltem, és egy új vonalon indultam el. A történet vázát hagytam meg csupán és igyekszem nem elkapkodni, ellenben a korábbiakkal. 
Korábban rengeteget magyarázkodtam, ígérgettem. Azonban megfogadtam, hogy ezentúl ezt messze elkerülöm. Ezt is egy tanács hatására teszem, hiszen tényleg nem terhelhetlek titeket azzal, hogy miért nem értem rá. Így többé nincs ígérgetés, magyarázkodás. A részek akkor érkeznek, amikor időt tudok rá szakítani, persze igyekszem minél inkább erre időt fordítani. Emellett a vizsgaidőszakban, mivel idén szerencsére nem leszek túlterhelve, terveim szerint sok részt előre megírok, hogy rendszeres időközönként tudjak fejezetekkel szolgálni.
Rengeteg tervem van a jövőre nézve, sok kisebb-nagyobb történet ötlete van a fejemben, amelyeket szeretnék megvalósítani. Legelőször azonban a Neymar-os Téged akarlak az, amit szeretnék megírni, majd a Sergio Ramos központú Burning Desire. Ezek között természetesen érkeznek a novellák, amiket igyekszem hosszúra nyújtani.

Nos, mint látjátok, rengeteg a tervem és úgy érzem, kezdek felnőni a feladathoz. A jövőben igyekszem a lehető legjobban megfelelni a fentebb említett pontoknak és remélem, hogy velem tartotok a jövőben is.

Köszönöm az eddigi támogatásotokat és nem is olyan sokára találkozunk!
Mindenkinek kellemes készülődést és hangolódást kívánok a karácsonyi ünnepekre,

Sok puszi és ölelés,
Bella



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése