2016. augusztus 2., kedd

Szavazás

Sziasztok!

Egy rövid bejegyzéssel, sokkal inkább kéréssel érkeztem. A blogot elindítottam egy versenyen, melynél a kategóriák győztese egy szavazás alapján kerül ki. A kérésem annyi lenne, hogy ha érdemesnek tartjátok a blogot, akkor szavazzatok a lent feltüntetett linken elérhető szavazólapon. Több kategóriában is indultam, így a Legjobb fejléc, design, prológus, történetes és fanfiction kategóriában is voksolhattok! Nagyon megtisztelnétek vele és előre is köszönöm Nektek, akik megajándékoznak egy szavazattal!
Az oldal ITT elérhető.
A szavazás augusztus 10-ig lehetséges!

Habár nem terveztem itt leírni, úgy gondoltam, röviden megemlítem, hogy a történetek érkezésében hamarosan változások fognak beállni. Mivel az elkövetkezendő részek elég hosszúra nyúltak, és lassan a nyár is véget ér, a fejezetek előreláthatólag 10 naponta fognak érkezni. Természetesen minden résznél fel fogom tüntetni, hogy mikorra várható a következő, csupán elöljáróban említettem meg a dolgot.

Még egyszer köszönöm, aki megtisztel egy szavazattal,
Köszönöm hogy velem tartotok,
Sok puszi és ölelés,
Bella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése